Перейти к содержанию
Sergii

Поворотники оранжевого цвета

Рекомендуемые сообщения

При смене задних стопов с американких на европейские их нужно пришивать к машине или нет?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
12 часов назад, Sergii сказал:

При смене задних стопов с американких на европейские их нужно пришивать к машине или нет?

Нужно что-то шаманить. В Харькове вроде бы за $300 делают.


Model S 75D

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

В продолжение темы о красных/жёлтых поворотниках.
«Як в Україні штрафують за червоні поворотники».
Саме з таким гучними заголовками нещодавно з’явилися різноманітні статті на багатьох відомих інформаційних ресурсах.
Всі вони в основу покладали сюжет про «горе водія» американської «Тесли», якого було оштрафовано працівниками поліції за керування автомобілем, у якого встановленні задні покажчики повороту червоного кольору.
Родзинкою ж сюжету стала думка «адвокатів», які вказали нанедостатню компетенцію працівників поліції, що неправильно використали норму закону, та прийняли постанову про накладення на такого водія штрафу.
Своє експерте бачення даної ситуації, адвокати пояснюють тим, що Україна підписала Женевську Конвенцію, додатком до якої є, зокрема, Правила ЄЕК ООН №48-02, які начебто допускають використання задніх покажчиків повороту червоного кольору.
Вбачаючи певну невідповідність такого «експертного висновку» законодавству, мною було проведено власне міні дослідження з приводу наведеної ситуації, і ось що в нас вийшло:
Так, в Україні відповідність технічного стану автомобіля, перевіряється згідно з ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання».
Даний стандарт, зокрема, визначає кількість, колір та наявність зовнішніх світлових приладів на колісних транспортних засобах, а саме визначено, що обов’язково на всіх автомобілях та автобусах покажчик повороту передній, боковий та задній мають бути авто-жовтого кольору.
Стандартом передбачено, що вносити зміни у конструкцію автомобілів, а також застосовувати додаткове обладнання без узгодження таких дій за встановленим законодавством порядком не дозволяється.
Якщо стандартом прямо забороняється використання покажчиків повороту червоного кольору, виникає питання: яка відповідальність чекає на водіїв або власників автомобілів, які такі покажчики використовують?
Частина друга ст. 122 КУпАП передбачає відповідальність у вигляді штрафу за користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, який складає 425 грн. 00 коп. (25 нмдг).
Повернемося до сюжету і до стандарту ЄЕК ООН №48-02, який начебто зі слів «експертів» допускає використання задніх покажчиків повороту червоного кольору.
Слід наголосити, що сертифікація автомобілів в Україні здійснюється у відповідності з вимогами «Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання», який у додатку 4 визначає перелік технічних приписів, на відповідність вимогам яких проводиться дослідження.
Звертаємо вашу увагу, що такий перелік не містить відомості про використання при перевірці авто стандарту ЄЕК ООН №48-02, на який посилаються експерти!
В свою чергу, перелік містить відомості щодо використання стандарту ЄЕК ООН №48 з поправкою 03 до нього, який визначає, що всі покажчики повороту, встановлені на транспортному засобі (передні, бокові та задні), повинні бути авто жовтого кольору.
З метою підтвердження даної інформації, я звернувся з письмовими запитами до акредитованих інститутів з сертифікації автомобілів, зокрема до ДП «ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ», який є головною організацією Мінінфраструктури України зі стандартизації та ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».
Відповідні інститути повідомили, що Правила ЄЕК ООН №48 не допускають використання задніх покажчиків поворотів червоного кольору, а твердження про це не відповідає дійсності.
Таким чином, конструкція автомобілів, які були виготовлені для ринку США, при ввезенні в Україну (як і в будь-яку іншу країну Європи), потребує доопрацювання пристроїв освітлення, зокрема, задні покажчики поворотів мають бути авто-жовтого кольору, а не червоні.
У власників автомобілів з червоними покажчиками повороту залишається вибір: або привести у відповідність технічним приписам власне авто, або постійно сплачувати штрафи за правопорушення, зберігши за собою оригінальність авто.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Всё фигня!
Открываем Приказ министерства инфраструктуры №710 от 26.11.2012 (додаток №1 Вимоги щодо перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, його складників)

8. Зовнішні світлові прилади

8.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості

Органолептичний контроль

Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання-5Государственным стандартом

Государственным стандартом Украины ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентированы цвета огней автомобиля.
Согласно с подпунктом 5.15 указанного ГОСТа они должны иметь: ...покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Костянтин сказал:

Всё фигня!
Открываем Приказ министерства инфраструктуры №710 от 26.11.2012 (додаток №1 Вимоги щодо перевірки конструкції та технічного стану колісного транспортного засобу, його складників)

8. Зовнішні світлові прилади

8.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості

Органолептичний контроль

Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання-5Государственным стандартом

Государственным стандартом Украины ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентированы цвета огней автомобиля.
Согласно с подпунктом 5.15 указанного ГОСТа они должны иметь: ...покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний.

Если можно, ссылочку, я нашел только то, что обязательно "авто-жовтий"

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Oleg V сказал:

Если можно, ссылочку, я нашел только то, что обязательно "авто-жовтий"

Вот Методические рекомендации МВД, где в п.2. содержится прямая ссылка на ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 и указано: "...покажчик повороту - автожовтий, позаду допускається червоний...". Самого текста UN/ECE R 48-02:2002 нет под руками.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 час назад, Роман сказал:

Вот Методические рекомендации МВД, где в п.2. содержится прямая ссылка на ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 и указано: "...покажчик повороту - автожовтий, позаду допускається червоний...". Самого текста UN/ECE R 48-02:2002 нет под руками.

был ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002
потом ДСТУ UN/ECE R 48-02:2004 - не актуальный с 2017года 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
38 минут назад, Oleg V сказал:

был ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002
потом ДСТУ UN/ECE R 48-02:2004 - не актуальный с 2017года 

Олег, вы имеете в виду приказ ДП «УкрНДНЦ» №392 от 21.11.2016г.? А как быть с ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT? Их нет в списке приказа №392. Нужно бы разобраться в вопросе. Он может стать весьма актуальным для коллег Тесловодов )

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
2 часа назад, Костянтин сказал:

Олег, вы имеете в виду приказ ДП «УкрНДНЦ» №392 от 21.11.2016г.? А как быть с ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT? Их нет в списке приказа №392. Нужно бы разобраться в вопросе. Он может стать весьма актуальным для коллег Тесловодов )

На мое имхо есть коллизия нашего ДСТУ 3649:2010 и принятой Женевской Конвенции как говорится они"не гармонизированы". Что из них главнее трактуется в зависимости от интереса стороны. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
12 часов назад, Oleg V сказал:

На мое имхо есть коллизия нашего ДСТУ 3649:2010 и принятой Женевской Конвенции как говорится они"не гармонизированы". Что из них главнее трактуется в зависимости от интереса стороны. 

Выходит, что так и есть. В то же время, по закону ратифицированные государством международные нормативные акты имеют высшую силу над национальным законодательством.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Основним є постанова ВР. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0356-12 Зовнішні світлові прилади
8.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості
Органолептичний контроль
Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання-5 ..

-(Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентовано кольори вогнів автомобіля. Згідно з підрозділом 5.15 вказаного ДСТУ та доповненнями до нього вони повинні мати колір:

фара дальнього світла – білий;

фара ближнього світла – білий;

передня протитуманна фара – білий та жовтий;

ліхтар заднього ходу – білий;

покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;

аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
32 минуты назад, Роман Львів сказал:

Основним є постанова ВР. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0356-12 Зовнішні світлові прилади
8.1. Наявність, стан конструкції, функціональні можливості
Органолептичний контроль
Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання-5 ..

-(Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентовано кольори вогнів автомобіля. Згідно з підрозділом 5.15 вказаного ДСТУ та доповненнями до нього вони повинні мати колір:

фара дальнього світла – білий;

фара ближнього світла – білий;

передня протитуманна фара – білий та жовтий;

ліхтар заднього ходу – білий;

покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;

аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;

Этого ДСТУ уже давно нет

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
3 минуты назад, Oleg V сказал:

Этого ДСТУ уже давно нет

 

3 минуты назад, Oleg V сказал:

Этого ДСТУ уже давно нет

закон ВР вказує не на дсту а на правила євросоюзу. чим і зобовязує їх виконувати   - Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання-5 ..

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Только что, Роман Львів сказал:

 

закон ВР вказує не на дсту а на правила євросоюзу. чим і зобовязує їх виконувати   - Зовнішні світлові прилади та сигналізатори їх вмикання мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, документів з питань переобладнання відповідно до Порядку переобладнання-5 ..

Я же писал, что наш текущий гост не согласуется с правилами евросоюза. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
1 минуту назад, Oleg V сказал:

Я же писал, что наш текущий гост не согласуется с правилами евросоюза. 

тоді спробуйте ще раз прочитати постанову ВР, яка є основною і зобовязуючою для будь яких підзаконних дсту і тпп..-  мають відповідати вимогам виробника КТЗ, Європейської угоди-1, відповідних Правил ЄЕК ООН № 48, доданих до Угоди-2, ПДР-4, ... 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
23 часа назад, Роман сказал:

Стандартом передбачено, що вносити зміни у конструкцію автомобілів, а також застосовувати додаткове обладнання без узгодження таких дій за встановленим законодавством порядком не дозволяється.

ключева фраза- а власники американок хіба   щось змінюють?  просто використовуйте закон- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0356-12?fbclid=IwAR0Ma7ZUocdfBVCoPtNXdZYWZSHLX3VRAMFZCqjYv1ddpiyHF2-srfYNJ_Y

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
16 минут назад, Oleg V сказал:

Я же писал, что наш текущий гост не согласуется с правилами евросоюза. 

Я был не прав. В правилах ЄЕК ООН № 48 (12 версия)тоже поворотники автожелтые 

1081060088_2020-01-3011_06_27.thumb.png.f7dd59c5ee53e857de191b2e11c4942e.png

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
В 28.01.2020 в 22:52, Sergii сказал:

При смене задних стопов с американких на европейские их нужно пришивать к машине или нет?

1. При замене задних фонарей с "америки" на "европу", нужно менять конфигурацию авто (соответственно с "америки" на "европу"), но есть одно но..! При обновлении прошивки, ваша конфигурация опять станет "американской", что повлечет за собой еще одну поездку к электронщику Тесла...и так каждый раз. 🙂 Либо навсегда отключить интернет в авто!

2. В Харькове переделывают сами фонари с "америки" на "европу", тогда не нужно лазить в мозги машины, но там еще делают "доработку" электропроводки автомобиля, под сделанные фонари.

По ценнику - первый вариант дороже, чем второй. И во втором варианте, можно включать интернет в авто.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

привет! кто то подробнее может рассказать, как сделать поворотники оранжевыми на американке? без колхоза.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Присоединяйтесь к обсуждению

Вы можете написать сейчас и зарегистрироваться позже. Если у вас есть аккаунт, авторизуйтесь, чтобы опубликовать от имени своего аккаунта.

Гость
Ответить в этой теме...

×   Вставлено с форматированием.   Вставить как обычный текст

  Разрешено использовать не более 75 эмодзи.

×   Ваша ссылка была автоматически встроена.   Отображать как обычную ссылку

×   Ваш предыдущий контент был восстановлен.   Очистить редактор

×   Вы не можете вставлять изображения напрямую. Загружайте или вставляйте изображения по ссылке.


×
×
  • Создать...